Lansering på Dermalogica

Idag åkte jag och mina kollegor tillsammans med vår chef till Stockholm för att närvara på Dermalogicas lansering av deras nya primer skinperfect primer spf30. Himla bra var det!
Trots att endast en av oss åt den rökta laxen de bjöd på och vi fick stanna på McDonalds på vägen hem för att stilla hungern. Företaget bjöd, vilket gjorde att det kändes himla lyxigt och trevligt även fast vi befann oss på McDonalds.
På föreläsningen fick vi även bevittna en botoxinjektion, vilket gjorde lite ont även fast det inte var mig han satte sprutorna i.
Med oss hem fick vi naturligtvis också en fin liten goodiebag, med produktprov på den nya primern (så klart!) och även tester för skin resurfacing cleanser och power rich.
Älskar rengöringen, även fast det är en anti-age produkt, man blir totalt bebislen! Krämen har jag inte hunnit testa så mycket, även den en anti-age produkt. Och primern har jag inte hunnit testa alls mer än på handen, så den får jag återkomma till!
Och, så fick vi ett rosa bandet också!
 
I bilen, vi börjar närma oss slutdestionation och sminket behöver bättras på efter den långa resan
 
h.
| |
Upp