brud, awt, ipl

Första provsminkningen igår på brud gick jättebra, hon blev supernöjd och det var så kul! Trodde aldrig att sminkning skulle bli en av mina favoritbehandlingar!

Jag och Madeleine tog en senare buss från jobbet igår för att lyxa till det med lite behandlingar på varandra, både för tränings skull och för nyttas skull.
Jag körde AWT på hennes rumpa å lår, våran underbara cellulit-trollstav! Väldigt effektiv!
Hon fick köra lite IPL i mina snart helt hårfria armhålor. Jag absolut älskar den maskinen, kul behandling att utföra eftersom man ser resultat så fort, och man vet själv hur skönt det är för kunden att bli av med skiten. Och hur skönt är det inte att själv på köpet få bli av med de nedrans hårstråna. Och det bästa av allt, man behöver inte spara ut, man kör direkt på nyrakad yta och det gör inte alls särskilt ont!
Bör tilläggas att det finns IPL-apparater av sämre kvalité, men självklart har vi den bästa och effektivaste!

Karriären | |
Upp