en lyckans dag

Igår hände något fantastiskt.
Mina nära å kära, ni vet alla hur länge jag sörjt att mina favoritchips inte längre finns att köpa. Så hände något på Midsommarafton, sent på natten, förstod inte riktigt vad, trodde mig känna smaken än en gång, var inte fullt nykter och därmed inte fullt säker.. De såg heller inte likadana ut, och påsen fanns det inget som helst spår av.
Först igår, på Ica, fann jag svaret, jag såg något som skulle kunna vara, skulle kanske kanske kunna vara chipsen från Midsommar, och kanske kanske även chipsen från mitt saknade förflutna.
Lyckan var total, jag hade funnit min kärlek, ny påsdesign och ny chipsdesign, men minsann, närmare i smakupplevelse kan man ej komma! Kanske, kanske denna gång snäppet bättre, om så är möjligt.
 
Detta firades igår med kanske världens godaste jordgubbar å mjölk!    ..och chips så klart.
 
Igår var en lyckans dag jag länge kommer minnas, tack Estrella!
 
 
h.
Allmänt | |
Upp